APARECIDA GONÇALVES RIBEIRO, P. .; FRIZZERA, C. .; RODRIGUES DE SOUZA BASSIQUETI, E. .; APARECIDA ROCHA DA SILVA, E. .; GOUVÊA DE SOUZA, E. .; ALESSANDRA DOS SANTOS, F. .; LUZES GALVÃO, G. .; APARECIDA DA SILVA MOURA, M. .; BERBEL DOS SANTOS, R. .; ALVES DE SOUZA, S. .; RODRIGUES DE OLIVEIRA, M. .; COSTA WATHIER DOS SANTOS, J. .; APARECIDA PEREIRA, F. . STRUCTURING AXES THAT GUIDE PEDAGOGICAL PRACTICES: INTERACTIONS AND PLAY IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION. Revista Gênero e Interdisciplinaridade, [S. l.], v. 4, n. 04, p. 309–326, 2023. DOI: 10.51249/gei.v4i04.1506. Disponível em: https://periodicojs.com.br/index.php/gei/article/view/1506. Acesso em: 22 jul. 2024.